Fett ovärd söndag

Idag ha jag typ inte gjort ett skit. Vaknade typ 12 och fortsatte ligga kvar ett tag, typ såg tv osv.. Sen gick jag upp och åt, och läste i nån tidning.

Sen for ja ut och gick uppför slalombacken. Var så jävla förbannad!
Dagen var typ förstörd så ja... Lika bra att göra av med lite ilska!
Typ i slutet nästan sprang jag för att det gick lättare då, men trött var jag! Och sen var det typ björnspår i snön där längst upp så då sprang jag ner för backen på andra sidan x) Blev typ rädd.

Nu kom jag nyss hem från mormor. Hon och Lennart bjöd på mat, sen fick vi massa smycken av mormor =) Så nu när jag kom hem har jag, med hjälp av Linn och Frida rensat upp alla smycken jag hade. Ska ta med lite till Skellefteå. Resten får dom använda :)

Nu ska jag måla naglarna :)

Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0