Tisdag


Har egentligen ingen ork att skriva på bloggen idag...

Det dödar mitt ego när datorn tar så lång tid på sig att ens öppna en internetsida... Menmen, tänkte bara kort berätta att denna dag har varit väldigt chill. Sovmorgon, multi, medeltiden, matte :)

Efter skolan for jag in till stan med Bea. Köpte ett par asfeta leggins (bli inte sur ma`ma..) Och tredje boken i följden av twilight, Ljudet av ditt hjärta. Ska börja läsa den så fort jag har sett New Moon på bio :) Vilket är om typ nån vecka bara.. Typ den 20 tror jag att det är :) Har inte läst sedan i somras, när jag läste både "ettan och tvåan" :)

Okej det är kanske lite överskattat om man är typ desperat.. Men jag är ett undantag. Jag tycker verkligen att böckerna är bra! Fattar inte att hon kan skriva så bra, man blir verkligen beroende! Det är inte för att Robert Pattinson är snygg eller så.. Utan jag gillar helheten och hur hon uttrycker sig. Hon har gjort ett himla bra jobb att lyckas göra bok efter bok (nästan) lika bra som den första. För tro mig, dom som känner mig vet att jag inte skulle ha läst vilken bok som hellst som är sådär "tjock". Jag är inte bäst på att läsa precis... Men dessa böcker faschinerar mig...

Nej tillbaka till OC....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0