Sämst morron........!

Fyfan, vaknade 5 över 8.. Hade glömt ställa väckarn! Sen stressa göra mig klar! Skulle möta Bea 20 över. Alltså en kvart på mig!

När klockan va 10 över skrev hon att hon far om 2 minuter..
Så ja skrev att ja också gjorde typ.. Men det tog lite längre tid än så för mig..

Efter ett tag fick jag ett till sms: Jag är vid max nu!

Och då skrev jag: Jag far nu..

Sen skrev Bea: Vart är du?

Då skrev jag att hon skulle ringa men hon ringde aldrig...

När jag hade gått typ 200 meter ser jag att jag har två olika par skor...!!!

SPRINGA HEM OCH BYTA!? alla barn ja mötte på vägen glodde.......

Sen får jag inte upp min dör..

Ett sms av Bea igen: Vart är du? Är du ens vaken?

Sen strax efter ett till: Jag far nu!!

DÖDA MIG! när jag äntligen kom till skolan så fick jag sen ett sms av Telia att jag hade slut gratis sms.... Och Bea hade inte fått ett enda sms av mig.. JAG VA INTE GLAD!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0