New Moon

Såg new moon på bio igår och den var mycket bra!
Men som vanligt när man har läst boken så är det alltid grejer som kan göras bättre. Även fast det var ett tag sen jag läste boken. Jag tycker att New Moon var snäppet bättre än Twilight, men kanske är det för att jag har nötit sönder den för mycket :]

Det jag tyckte var dåligt med filmen var att alla vampyrer hade samma konstiga ögonfärg. Man såg verkligen att dom hade linser, och alla hade samma också. Ögonen bytte aldrig färg, som i den förra filmen... Vissa hade ju röda linser, men dom "snälla" hade typ brunaktiga... Det kunde dom ha gjort bättre tycker jag. Man hade inte behövt ha samma på alla? Och dom ska väl byta ögonfärg ibland också eller?

En annan sak som också var lite dålig, var att helt plötsligt så var Jacob en varulv!? Om man inte har läst boken så tar det ju en stund innan man fattar det konseptet?.. Tur att man hade läst boken då ;)



I helhet så tycker jag att den va kung!
Den var bra gjord, och jag gillar Kirstens agerande mycke bättre i denna film än den första!

DÖD åt alla besatta 7+7or som satt och skrek sönder halva filmen!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0