Måmåmångag... vem vare som skratta?

Skolan, eller egentligen inte, vi hade en lektion som man inte var tvungen att gå på om man skrev en text hemma... Men jag gick ändå, palla jobba hemma lixom?

Skulle ändå dit och prata med Kärran om matteprovet.. men precis som i fredags så var hon ledig idag.. Så wiiiie, ja hinner inte prata med henne innan provet så de får gå som de vill..................................

Efter skolan plugga ja matte med Bea. Det roligaste jag har gjort nästan. Men ska bli skönt att göra bort omprovet imorn. Hoppas det går vägen! eeeeeh?

Sen blev det E4an och plugga dans, fota och efter de kickboxning, där jag fick massa creeds och Bea va tvungen att kämpa för sin plats :]

Efter det.. hem och plugga matte igen........

Nu ska jag sova strax! :)

Fan har skrivit mycke nu....

Bilder från fotoursen kommer imorn!

Johanna fattar rubriken!
Hon har säkert skrivit nånting om det. Läs hennes blogg här!

Hoppas nån orkar läsa allt! För här i slutet länkar jag en fin och rolig blogg...
MED SJUKT FULA BILDER från dagen!

------------->   trisisagda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0