Galen gårkväll

Igår for jag och Kaisa till Tony, där han, Torben, Elias och Robin satt och spelade TVspel x) Sen när Rikard kom hem från Umeå så for vi till han och chillade ett tag till Daniel och Jim kom dit. Då spelade vi poker, som pågick i typ två timmar.. :) När vi slutade spela så chilla alla i Rikards rum och kolla på då han spela WoW.

Efter ett tag blev de fail så då for vi ut och körde bil :) Kaisa va åkrädd så vi skjutsade hem henne... Då var det bara jag och grabbarna kvar. Dock inte alla, för Elias, Tony och Robin for hem när vi hade spela poker.

Men i alla fall så körde vi runt ett tag till vi träffa Robert och Alice som fråga om vi skulle va med och leka typ bilkurragömma. Fast en bil skulle gömma sig och alla andra skulle leta. Det va 4 bilar som va med :) Fett soft faktiskt!



Nu ska jag göra mig klar, sen lite läxa och efter det ska jag till Torben och äta tårta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0