Hej

1. Tre namn jag lyssnar till: Lovisa, Lovan, du...
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Oftast på bra humör och min stil.
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Mitt hår....
4. Detta är jag rädd för: Cykelturken
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Roligt, godis och sällskap.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sjunga, åka skateboard, räkna matte..
7. Detta tycker jag om att göra: Va med kompisar, lyssna på musik, shoppa, fixa naglarna..
8. Detta vill jag göra just nu: Klicka hem massa kläder osv från internet..
9. Bästa känslan: Glädje
10. Värsta känslan: När nån dör..
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: Bra stil och rolig :)
12. Är jag kär just nu? Nej
13. Jag vill gifta mig? Ja
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Resa runt i världen och fota, bli hyffsat rik så jag kan köpa  kläder och dylikt som jag vill, skaffa ett fett soft hus som jag får bestämma själv hur det ska se ut, spendera massa tid tillsammans med Furir, fara på konserter, spela pacman, ha massa roliga stunder med vännerna! Massor med annat också. Listan kan bli hur lång som helst!
15. Min käraste ägodel: Vet inte..
16. Något jag vill ha i present: Ny bräda, teckisar, ny jacka, en spikmatta osv..
17. Detta har jag på mig just nu: Svarta chinos, rutig tröja..
18. Favoritkläder: Tuffa sådana..
19. Favoritdjur: Delfin och häst..
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rap, pop, funk osv.. Ganska mycke allätare..
21. Favoritlåt just nu: vet inte...
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste: Idrott, Tråkigaste: Samhälls eller Matte (Matte hade varit kul om jag hade fattat nått men ja gör ju typ inte de... )
23. Stjärntecken: Lejon
24. En bok jag älskar: Twilight
25. En film jag älskar: Get rich or die tryingn
26. Tv-program jag gillar: 2 ½ men
27. Favoritdoft: Vet inte...
28. Detta äter jag gärna: Pizza
29. Dricker helst: Coca cola!
30. Favoritgodis: Choklad
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Överallt nästan!
32. Färg på mina ögon: Blå :)
33. Min längd: ingen aning, men typ 175?
34. Jag tror på: mig själv!
35. Jag spelar: Pacman!
36. Person jag beundrar: Ola Svensson
37. Så här bor jag: Vardagar i Skellefteå och helger i Malå
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Har plastblommor..
39. Det här tänder mig: Snygga pojkar..
40. Det här gör mig avtänd: Håriga stjärtskåror
41. Favoritfärg: Nästan alla färger. Jag gillar färger!
42. Favoritcitat: Here comes the human..
43. En hemlighet jag vet: Bea är halvkines....................................................SKOJA!
44. Bästa present jag fått: Vet inte..
45. Senast köpta skiva: Typ Ola tro ja..
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Ögonen :)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mitt hår som vägrar att bli längre..
48. Udda förmåga/egenskap: Kan få "vingar" på ryggen..
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: eeem.. Ja skulle vilja vara ett typ lejon, en delfin eller en häst i frihet men dessverre skulle jag nog vara en gris...............
50. Vad lyssnar du på just nu? Danish - Kvar här i dimman
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Skolan, packa, sen bio!
52. Var är dina föräldrar födda? Vet inte....
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? CS, som för övrigt inte funkar för jag är sämst....
54. Vilken är din favoritrestaurang? Dallas :)
55. När badade du i en pool senast? Minns inte :S
57. Hur många barn vill du ha? 2
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Dansband, kan dock vara schysst när man är på ett visst humör
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Jag ska inte rösta..
60. Vad har du för TV-kanaler? Kanaler som duger!
61. Har du åkt moped någon gång? Ja
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump? Ja
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Mallorca
66. Har du en egen trädgård? Nej
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Vet inte..
68. Kan du alla orden i nationalsången? verkligen inte..
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Twilight är den enda film jag har hunnit se denna månad...
71. Favoritpizza? Exotika
72. Chips eller popcorn? Beror på...
73. Vilken färg på läppstift använder du? använder inte läppstift
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Jo varje dag!
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej
76. Apelsin- eller äppeljuice? Äppeljuice just nu :)
77. Vem är den senaste som du åt ute med? Magda
78. Favoritchoklad? Beror på vad jag är sugen på..
79. När röstade du senast? Har inte gjort de....
80. När åt du en hemodlad tomat sist? Vet inte... Typ när jag var åtta kanske..
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Tror fan inte det.. Men min kanin har de! <3
82. Är du bra på matlagning? Kan diskuteras..
83. Klarar du att tanka själv? Nej..
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen de visar på TV? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola alla gånger! Men pepsi funka..
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Halverst
87. Vad var det senaste du handlade? Köpte farsdagspresent till pappa igår!
88. Har du kräkts offentligt? Kanske..
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Både och!
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja har börjat tvivla..
91. Har du ringt något betalnummer? Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex? Ja frågan är om man vill..
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Vet inte...
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Nej
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Inget..
96. Vad har du i din väska? Har ingen väska just nu..
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Ser OC :)
98. Vad har du att vara tacksam för? Allt, man ska inte klaga..
99. Var hittade du den här listan? här
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Dom som har lika tråkigt som jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0