Trav

Måndag igen... Vaknade femi morse men var inte så fasligt trött. Åkte med Per till Skellefteå och sen hoppade jag isäng en stund innan skolan. Hade bara tre lektioner idag, varav 2 i datasalen. Så det var somn chill!
Efter skolan for jag, Magda och Bea på coop och handlade. Glass köpte vi åxå. Sen cyklade jag Magda, Johanna och Markus in till stan. Kollade på skor och lite sånt sen for jag hem och åt. Sen efter det bar det iväg till travet. Skulle hjälpa Fia att sela Rate :) Han sprang bra. Låg sist nästan hela loppet men spurtade och kom 2:a till slut. Så då fick vi fika av hennes föräldrar ;) HAHA. Eld Kevin vann också! Vi spanade även in avelshingsten Rapp Best :) Fining va han.
Nu låter ja bög men de skiter ja i...  Men ja, jag tror att ja ska ta en lång natts sömn nu snart. Har sovmorgon till 10 :)
Bilderna kommer sen :) Kortläsaren fungerar sämst...
+ att ja ha en massamassamassa andra bilder åxå :)
vänta och se,  ;D hejdå

Stekarbild på Erre! :)



Kommentarer
Postat av: stekare

oj så snygg man kan blir... :D

2009-05-05 @ 00:01:22
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0