suug

For till Furr i morse. Sen kalas hos kusin...
Har typ inte gjort ett dugg mer än de^^ Känns tungt. Tråkigt. Skönt. Ovärt.
Ja, det mesta känns tungt idag. Men ja tänker inte sitta här och pladdra på mer om det.
No care. Istället tagga jag helgen! Kaisa ska komma!! :) Kommer kinga! (kanske Hanna?)
Ajja de blir kul i vilket fall som hellst. Dock så är ja nervös inför solot/dansen..
Men de kommer kinga de me!

Och Johanna den svikaren, va äre me hon!?
Vi som skulle chilla imorn!?
Men nehe..



Är trött men kan inte sova

Det är en sak jag kan lova

Kan inte klara mig genom allt svårt

Genom de tider då livet är hårt

Kommer att känna mig skyldig till detta

tills man min lugn kan mätta

Ska försöka sova nu

med ett hjärta itu

Ja, nu har jag ett brustet hjärta

Som inte höll för denna smärta

Smärtan som kallas saknad

Där man aldrig mer blir uppvaknad
Jag älskar dig. Det är över nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

gulle

2009-05-14 @ 11:18:27
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0