Stek

Vakna typ 10 idag och gratta mamma på morsdag. Sen stekte ja typ i solen hela förmiddan :D typ 30+ i solen! Dom som är utomlands ska inte känna sig så överlägsna ;) hahahaha för ja ha fått i alla fall lite färg :D

Senare på dagen for jag och Fanny ut och red :D jag och Furre badade i bäcken :) söt är han! När ja kom hem drog vi ihop ett gäng och for och spela brännboll :) Jag va mästarn, och Kaisa också för den delen!

Nu ska jag snart gå och lägga moi :) Ska ta en fet jävla sovmorron eftersom att jag är ledig imorn. Känner inget som hellst medlidande till Kaisa och Hanna och resten av alla tjocka barn som ska dra bussen typ 7 på morron till paradiset Lycksele xD Hahahahah

Här kommer lite bilder från igår :)  Fotograf: www.kaisal.blogg.se

     

Ja, som sagt, första doppet igår som ni ser :) hahah 
Nu ska jag borsta tänderna och pallra mej i säng ^^ 
hare 



Jag kan ingenting dikta, ingenting måla
och ingenting säga som räcker idag...
Men lyssna till vinden som sjunger sin längtan
och smeker din panna, för vinden är jag!







Kommentarer
Postat av: kaisa

lycksele äg!!!!1111

2009-05-31 @ 23:12:18
URL: http://kaisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0