Skola nudå

Känns som fredag! Började första lektionen med 2000 meter... Igen... Men den här gången sprang jag i alla fall. Det gick väl sådär.. fick mjälthugg första varvet, mjölksyra andra varvet och tredje varvet kunde jag inte andas. Men de är så det ska vara!

Nu har vi andra och sista lektionen för idag. Vi slutar halv 12 och då drar jag och Johanna och äter sen far vi hem till henne och chilla tills hennes mamma kommer och ska kolla på en lägenhet i huset bredvid. Soft!
Efter det far vi in till stan och hänger med softa dudes tills jag ska ta bussen kvart över fyra. HELVETTeE att ja missa Nova och tredagars jakten! JALLA, ni får fan peppa med mej nån annan gång!
Taggar ju trots allt ändå lägret med Hanna och Fredde! :)

Just de ja, gå in på JohannaLuu.blogg.se för att kolla på mer bilder sen brännbollen igår! Glömde skriva det...
Och Kaisa, hon tyckte vi var äckliga som bytte startsida till meatspin.com....

Nu ska jag fortsätta att arbeta på våran käraste tidning "2009" med Ludde och Emma. Har tagit en massa bilder till den åxå så här får ni en fet posarbild på oss! i alla fall på mej!!!! Tjing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0