rough life - valborg

Ja vet att ja inte ha skrivit här på ett tag nu (typ några dagar men ändå..)
Och ärligt tarlat. Ja bryr mig inte. Inte ni heller...
Det har inte hänt mycket intressant i veckan kan jag ju säga.
Det enda plusset är att Jenta har fått ett litet hingstföl :)
Bilderna på den krabaten kommer lite senare...
Jag har även jobbat idag. Inventerat... alltså räknat alla varor på Ica.. KUL!
Sen drog alla softa dudes till Fredde ett tag. Det är ju ändå valborg..
 Det var väl lite snågrymt, men för det mesta
tyckte jag att alla var som nere... Undra varför...
Såg senare film hos Hanna me massa grabbs... Ena filmen var sämre än den andra.
Jag rekomenderar VERKLIGEN INTE filmen "Slaktaren". Den är sjuk och man börjar må psykiskt dåligt...
Ja nu är klockan 04.40 så ja ska väl rulla vidare till sängen...



Enda jävla bilden som kunde laddas upp... 
Datorn ska mycket snart avlivas och kanske åxå begravas.. (L)

Sleep tight
 


Kommentarer
Postat av: kaisa

filmen hette väl seed? på enhelska asså ? och ja det löste sig osv

2009-05-01 @ 16:16:53
URL: http://kaisal.blogg.se/
Postat av: J

kom hem nu min ängel (L)

tänker på dig!

2009-05-02 @ 23:24:43
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0