Pepp

Började dagen med matte nationella direkt på morgonen följt av bland annat teater och engelska nationella. Det gick väl sådär. Kunde ha gått bättre, men även sämre. Var inte så uppmärksam om vad som sas på hörövningen men jag har bara mig själv att skylla...

Efter skolan for jag hem och sov. Sen mötte jag upp Johanna och hennes mamma och for på coop. Sen for vi hem till hennes mamma och åt. SUPer! :D

Efter maten va typ klockan åtta. Då drog jag och Johanna till sörböleskolan och spelade brännboll med en massa folk! Kul va de! Sen typ klockan halv 10 cyklade jag och Johanna hem till hennes mamma och hämtade glass. När vi kom hem till Johanna stod Robin i dörröppningen så vi såg på Hells kitchen och softa! :)

 

  

Nu har jag precis kommit hem från Johanna.
Ja ska packa lite inför i helgen :D LÄÄÄGER!!
TAGGA JÄVEL!
Sen blir det sängen..

GLÖMDE JU SKRIVA;
hahahah attd e va en ungdom som skjutsade en gammal tant på moppe utan hjälm... Då skrek Didde; FAAARRMOOOOOOOOOR.... DEEEE ÄR OOOLLLAGLIIIIIIIIIIGT!

Hahaa sen Robin ba: Ja ska fan sluta röka...
(Skiljdes åt..) Sen kom han hem till Johanna...
Johanna: Vad gjorde ni på macken?
Robin: Köpte cigg..
Vi: eeeh

HAHAH DE VA BARA DE JA GLÖMDE. Ni inser inte hur kul farmormoment va ;)


Kommentarer
Postat av: J

FAN så soft :D

2009-05-20 @ 10:06:18
URL: http:// johannaluu.blogg.se/
Postat av: Marja

Tack för sällskapet.. Det var trevligt att du åt med oss.. Jag hoppas det blir LAX på måndag 25/5.. Visst e du med då?? Ha en trevlig helg!!

2009-05-20 @ 11:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0