Maxad kväll!

Sen vi sluta skolan har de bara kingat! Allt har varit så cleant! Vi slapp engelskan och svenskan så vi slutade typ två. Vädret kinga så jag och Johanna for och sola :D bruna blev vi, HON! inte jag... som vanligt då.
Sen for vi hem och åt. Eller ja, båda erkände att vi inte hade ätit. Hade hamnat framför datorn :] Haha!
Men sen klockan sex for vi och gick broarna runt! Hade med oss kameran och grejer så de kinga åxå!
Fast ja, med tanke på att vi hade kameran tog de ju lite längre tid runt. Två timmar typ (A) haha...

Efter det for vi hem till mig och hämtade mat. Jag hade en matlåda över som Johanna fick ta. Då for vi hem till henne och
åt. Och typ kollade på bilderna, lyssnade på musik och såg efterlyst. Sen mötte vi upp Robin och cyklade med han till Coop. Där mötte vi Didrik som ville haka på med till Johannas mamma och äta varma päron med glass!
Så då cyklade vi dit, och Didde som hade tre högtalare med sig i väskan maxa med musik så de va soooft! HAHA fan va vi chilla! Sen satt vi där och prata en massa strunt HAHA.
Typ Didrik berätta en sak:

Didrik: Mamma brukar typ köpa byxer till mig utan att jag märker det. Ibland ligger det bara nya i garderoben... En gång hitta jag en kilt där också...

Robin: Hade hon köpt den också eller?

Didrik: Nej den köpte jag själv..

HahahhahHAHHAHAH ja höll på dö! Även under hela kvällen.. Sjuka samtalsämnen :D
de kinga! Nu sitter jag hemma och väntar på att Johanna ska skicka lite bilder. Men ja ork inte vänta på de nu..
 Ska snart sova!
Tagga kortdag imorn! Sov gott.


OCH JA HATA KILLARNA (nämner inga namn) I MIN KLASS SOM SNODDE MITT USB SOM JAG GLÖMDE I DATASALEN. VISSTE JU ATT DE VA DOM FÖR PG HADE SETT DOM... SMART SEN ATT SÄGA ATT DOM INTE HA KOLLA ELLER NÅTT NÄR ALLA BILDER ÄR BORTA + ALL MUSIK OCH DE..... TROR JA INTE MÄRKER OM NÅTT ÄR BORA VA!?!??!?? HÖGRE IQ HA JA FAKTISKT!!!!!!!
vaFAAAAN!?!??!?!? VA NI TVUGNA ATT RADERA ALLT!??!?!???!?
HELVETTE SÅ SUR JA ÄR.........
SUG KUK


Kommentarer
Postat av: J

FAN vi styr ju rent :D

2009-05-11 @ 13:13:32
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0