emo?

Haha inget har gått som planerat ikväll... Jag har varit med Johanna, men allt annat har bara varit emot oss...

Började med att Kim balla ur. TÖNT... Sen ha vi typ sura över de hela dan, i alla fall Johanna.
Sen hade jag dans, det gick iofs bra, men de va sista gången innan sommarlovet så de sög stenhårt!!
När vi skulle cykla hem var det världens jävla motvind.... ;>

Typ ett tag senare fick vi skjuts av Jojjes mamma till coop där hon skämde ut Johanna totalt inför en massa killar.
Ska inte vara så ingående på de men ja tyckte de va askul i alla fall. Johanna fick lida mer än jag idag ^^
Eller just de ja, när ja skulle hem från Johanna låste jag upp cykeln, men givet så gick ju halva nyckeln av och fassnade i låset... 
ja så glad ja va över de :S:S::S neee



Och vafan va gjorde robin då? Hahha de va nog dagens roligaste. Haha jag och Johanna satt i ena rummet och såg film, sen satt han i andra rummet och skrattade högt för sig själv xD

Haha juste, Johanna höll på att bli överkörd åxå :S
och våra mobiler lever sitt eget liv... :/ inge bra
+ att alla ska typ utomlands och ja lever fattigt så jag har ingen chans att ens komma mig utanför norrland...

Nu ha ja skrivit för mycke. sov gott


Kommentarer
Postat av: J

hahahaha bara för att du är sveriges sötaste måste jag ju säga, vadå dansen gick bra;) haha minns jag rätt så sträckte du dig minst på 2 ställen iaf ;)

ahhaahahha nej men tack för en super knas dag :D (L)

2009-05-28 @ 07:48:20
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0