Kurragömma me dynk...

... blev ju inte av ikväll :S istället spelade vi kubb och bränboll.
Jag ägde som vanligt!
Haha men hade grymt kul som vanligt med denna flock! :)

Senare for jag och Johanna hem till henne och tränade. Dock så kan jag inte säga på vad...
Men ni lär få veta de sen :) Kan i alla fall säga att vi kommer bli bäst!

 
Lolz                                                              Hanna

Nu ska jag plugga juridik till provet imorn, sen sova! trötter...

TACK MARJA för den goda maten! :]


Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAHHAHAH vad trodde du nu riktigt ;)

Jag ägde som vanligt!

HAHAHAHHAHAHAH ;)

2009-05-26 @ 05:59:04
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0