Helskönt

Vaknade typ vid 12 idag och följde Kaisa direkt till järnaffärn. hon baxa mitt liv osv.
Sen stekte vi i solen typ en timme. Men de va så helvettes varmt så vi tog hennes räls och åkte till badstranden. Jag va den enda som var villig att bada eftersom Hanna och hennes flock balla ur.............. skönt vare iaf! första doppet för i år!

Ikväll ha jag varit hos grandma sen ute och grilla. Jag har sett film också, men de är en annan femma.. Vi var i alla fall uppe i backen, och det är alltså snö kvar :S
Kvällen slutade med att jag och Kaisa doppade fötterna i stilla havet (Malån) sen cyklade vi hem.

Nu sitter jag här framför datorn och är avundsjuk på alla människor som är utomlands just nu.. Visst, lite färg har jag fått idag, men tänk de är typ dubbelt så varmt utomlands. Och till exempel Johanna som har 75 000 gånger lättare än mej att bli brun kommer typ va neger när hon kommer hem!? (inge fel me å va de)

Nej nu ska man inte deppa, de kommer ju va strålande sol i morron och då äre bara att steka jävel! :) + att jag är ledig på måndag åxå så jag
ligger snäppet före. och ja ha ingen aning om va ja mena me det men de lät bra!

Nu har jag typ skrivit en hel bok, men aja, de är så ibland..^^
En vecka kvar nu sen sommarlov 4REAL!
TAGGA allt roligt som kommer hända i sommar =)  
(L)

Kommentarer
Postat av: Tengil

fett nice kväll gaktiskt ^^

2009-05-31 @ 02:03:11
URL: http://pansarhanna.blogspot.com
Postat av: kaisa

det är mellan dig och porslinsstolen

2009-05-31 @ 22:37:57
URL: http://kaisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0