Malå

Hemma i Malå nu då!

Efter skolan drog jag och Johanna hem till henne och kollade på hennes mammas lägenhet i huset bredvid som jag säkert redan har sagt, men ändå. Sen drog vi in till stan ett tag och va me typ Didrik och Sebbe och några andra :)
Men vädret sög så vi for hem till Johanna och gjorde kladdkaka istället, men jag hann knappt äta för ja va tvungen att hinna me bussen dirr till Malå :)
Som tur var fick jag skjuts av Johannas mamma! TACK MARJA! :) slapp jag bli blöt (A)



Bussresan kan man ju säga ägde! Har aldrig någonsin förr varit så skönt att sova i en buss! tacka gudarna för d!
Nu har jag precis packat klart till lägret och sitter här för att vänta på att ja ska bli trött så jag kan sova^^
Sen tagga ja jävel imorn!!!!!!!!!!!!!! HANNA DE KOMMER KINGA!!???!? :D:D

Men hur glad jag än är för det kommer de suga att ja inte ska vara med på tredagars jakten me "crips and blods" :/ (stavning)
VI MÅSTE LEKA FLER GÅNGER! (A)

saknar dej Johanna, 4 dagar är för mycke!
Glöm inte, när jag kommer hem, vad vi ska träna på en halvtimme varje dag framöver!!! ;) puss ut.


Kommentarer
Postat av: J

fan kom hem din lilla skitkorv D: NUU JALLA!!

ahhahah jaa fan vad vi ska träna sen då jävlar ska vi steka killarna så sjukt mke ;)

2009-05-22 @ 12:53:16
URL: http://johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0