Break

Soft dag idag! Började 10 och slutade halv 1. Sen hade jag Break och det kinga!
Ja va ju inte där förra veckan så idag fick ja veta att vi skulle ha uppvisning nästa vecka.
Både koreografi och solo. Vi får väl se hur de går med den saken, men det gick sjukt bra idag iallafall!
Alla var typ på topp kändes det som. Och stämingen var bra! King!



Ja som sagt, avslutning och uppvisning nästa torsdag. Måste träna dansen hemma för det var extraträning nu på lördag men då jobbar jag i Malå så jag får träna där istället. Men vi har ju nästa onsdag på oss åxå!
De kommer gå bra, de är lugnt.
Nu sitter jag hemma och snackar lite me folk på msn. Men de är tråk så jag ska börja läsa
Twilight nu tror jag. Ska se om den är så bra som alla säger.
Men det kommer ta millenium för mig att läsa ut den för den är tjock och med mina lässvårigheter så
går det i invalid fart... Ajja ska inte klaga. Det är ju mitt val eller hur!?


Twilight - Om jag kunde drömma

 Tagga nationella engelska imorn. nej
Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0