Soft dah!

Hej och hå!
Idag har jag endast tagit det lugnt.
Hade sjukt ont i huvudet och frös som ett psyk i morse. Allt är Hannas fel men jag älskar henne ändå!
Ne, ja skoja! :) Har ingen att skylla!
Vid tre for jag och Fanny upp till Ytterberg. Förutom att Boel hade rullat fast vid ena boxväggen så gick allting som smort.
Hon hade fastnat på ryggen och fick typ ingen luft stackarn. Jag och Fanny slet som några djur för att försöka rulla henne runt men vi ville inte bryta av henne något ben så jag sprang upp till Arne för att hämta hjälp.
Då löste det sig! :)
Sen for jag ut på en promenad med Furir, Fanny och Birk. Det var ganska mysigt. Vi gick på en tur ner i berget!
Jag övningskörde hem, och nejdå, jag höll inte på köra över någon. Inte alls! :)
Kvällen slutade med att jag och Hanna for till Tony och såg nån randomfilm med Torben och Fredde.
Den handlade om en som föddes som 80åring och blev sedan yngre och yngre. Den var sjukt dålig och dess utom 2 timmar och 40 minuter lång... Aldrig igen!
Nu har jag nästan nyss kommit hem. Precis bestämde jag mig att det inte blir någon skola imorron.
Per skulle inte dit imorron och det går ingen lämplig buss som jag hinner med innan skolan börjar...
+ att jag känner mig lite krasslig (A)
Så imorron blir det att stanna hemma i Malå, sova ut och chilla!
Nu tänkte jag strax gå och lägga mig, ska bara lägga ut lite bilder på saker jag tänkte beställa :)
Låt mig veta vad du tycker!



Jag behöver lite breakskor, men jag vet inte. Jag har redan köpt ett par så jag får se hur det blir^^



Dom var åxå rätt söta tycker jag. Inte så dyra heller! Dom kanske inte håller att dansa i så bra, men bara för att! :)
Sen har jag tänkt beställa massamassamassa annat också, men jag känner mig inte så tight just nu.
Tyvärr så är jag inte pojken med guldbyxorna så jag har inte hur mycket pengar som hellst :(
Asså ändå, pengar är typ lycka! (A) i alla fall för mig just nu!
Det skulle inte sitta helt fel...
Men i sommar, efter att jag har jobbat i typ fyra veckor och tjänat lite kosing, då jävlar! :D
Då ska jag gå lös alla roliga sidor! :D
HAHA!
Nej hörrenini, nu ska jag rulla vidare till sängen!
Ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0