Tjenahej

Fixade en denna bloggen som snabbast sen hjälpte Mattant mig att göra en design.
Den blev lite småfräsh tycker jag.
Nu sitter jag här i pcsalen och fördriver lite tid innan vi börjar mediekommunikationslektionen med Pidjay.
Sen har vi svenska och engelska innan vi slutar för dagen.
Då blir det att fara hem och packa inför i helgen. Sen ska jag försöka koppla in mitt internet i lyan.
Får väl se hur det går (A)

Tänkte sitta och redigera lite bilder nu också men konstigt nog har Örjan inte lagt in bildena på Magdas usbsticka.
Han hade tagit dom själv den lilla filuren :S
Det här var den enda bilden från fotokursen i tisdags. Resten är på Örjans dator eller min kamera.
Så det blev inte av. Istället skriver jag här. Ett första inlägg.
Idag är det torsgad, så alltså, en dag kvar till helgen. Imorron ska jag fara hem till Malå och tagga inför skoterVM.

HAHHAHAHHAHA just nyss gjorde Erica världens tabbe xd!!!!!!!!!! hon skulle lyssna på musik men det gick inte som hon tänkt sig. Kabeln till hörlurarna fastnade så då fick hon paniiiik och drog i den och då gick den av XDXD hahah shyyy säg inge till Pidjay!

Nämen tillbaka till i helgen, jag är så grymt taggad!
Hanna är på!

Dagens tummen upp: Musiken. Humöret är på topp! Glada dagar farmöver och jag känner mig tajt!
Dagens tummen ner: Min ipod har så gott som slut ström.. Hur ska jag klara mig utan musik hela dagen?!
Dagens låt: Lil' Wayne - Proom Queen / Danish - Kvar här i dimman


Kommentarer
Postat av: eerica

hahahahahah allltså shyyy säg inget till pidjay...

han skulle nog inte springa fram och krama mig direkt :(

2009-03-26 @ 22:27:31
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/
Postat av: eerica

hahahahahah allltså shyyy säg inget till pidjay...

han skulle nog inte springa fram och krama mig direkt :(

2009-03-26 @ 22:27:31
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/
Postat av: me myself and i

hahahahahahha...

bra inställning att kommentar texten är lika svart som bakrunden. GOOD JOBB LOVJAY!

2009-03-26 @ 22:28:45
URL: http://ericavasilieva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0