Ingen skola idag...

Den här dagen har nog varit den skönaste på länge!
Måndag... Ingen skola för mig alltså. Eftersom att jag inte tog mig till Skellefteå på morgonen.
Bussen skulle ta fyra timmar och då hade jag ändå kommit för sent...
Så nej, idag tog jag en rejäl sovmorgon. Sen satte jag mig vid datorn där hemma i Malå och tog bort allt onödigt.
Sen la jag över alla bilder och all min musik på usb så att jag ska kunna ha det på min dator här i Skellefteå :)
Senare på dagen for jag och mamma och fixade busskortet, skorna och sen handlade vi litegrann på ica.
Efter det åt jag mat, sen begav jag mig av med bussen hit. Till Skellefteå.
Nu sitter jag här. Håller på att se 2 och en halv män. Det rockar!
Jag har just varit på coop också och köpt mat och lite annat.
Imorron måste jag köpa en längre nätverkskabel och ett par byxor till pappa. Han fyller år i helgen! :D
Sen så är det fotokurs också, fast egentligen så vill jag hellre fara till Lövånger och spela fotboll. (A)
Det får bli nästa vecka istället! :)
Veckan kommer att bli kort. Redan måndag kväll och jag har inte gjort något :] HAHA!
De är så det ska vara. Sen är hela resten av veckan packad med saker att göra!
Så det blir soft!
Nu ska jag se lite tv, sen blir det sängen! :D
Ha de bra! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0