Hellu

Dagen började med en väldan fart. På idrotten hade vi dansuppvisning och det gick perfekt :) HAHA
Sen hade vi ett antal dryga lektioner efter varandra innan vi slutade för dagen. Då tog jag och Magda min inte så stadiga räsercykel in till stan. Vi råkade köra på en blattekines. nej ja skoja bara. Väl framme i stan gick vi på clas olssons och köpte en längre nätverkskabel. Sen gick vi till hm och la undan ett par byxor till pappas födelsedag :)
Efter det skulle Magda fara hem så då gjorde jag också det.
Var ju lix ändå tvungen att vara hemma här innan halv fem för då skulle nån randomsnubbe fixa mitt internet och nått visusskydd. Det var snällt av honom! Så nu funkar det perfekt. Nästan. Du får leta länge om du vill hitta ett segare internet än mitt just nu. Men i alla fall, jag drog till E4an en sväng för att lägga över lite bilder till mitt usb. Från skoterVM ni vet.
Ja, jag ska lägga ut bilderna därifrån snart. Men jag är lite seg av mig så det tar ett tag..

Så länge får ni nöja er med en bild på denna goding. Han är stek!

Nu ikväll har jag bara chillat. Jag ska snart gå och lägga mig. Klockan börjar bli mycket :/
Måste sova lite, för Magdas mamma skulle hämta mig strax efter åtta imorgon för hon skulle skjutsa oss till edda för vi ska bada med skolan. Snällt av henne, då slipper jag gå :) lat...
Haha, i alla fall så måste jag trycka igenom piercingen genom läppen innan jag somnar. Så det inte växer igen eller nått som det yp gjorde sist.. Jag var tvungen att ta ut den för det hade typ blivit svullet och så hade den spruckit lite. Jag fattar inte vad som är fel. Det ska väl vara så på den modellen helt enkelt :O
Nej nu ni. Nu ska jag börja avrunda det här. Mina ögon börjar svida...
Men ha det best, älska ensnelhest! :]


Dagens stekare
Över och ut!


Kommentarer
Postat av: Tengil

lovisa du är så fin! heeeeela tiden! hihihi / hemlig beundrare

2009-04-01 @ 09:59:41
Postat av: Stefan Grenholm

haha stek... biffstek....agrhlalg

2009-04-01 @ 13:54:23
URL: http://magdalenaolofsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

snygg

2009-04-01 @ 20:08:51
URL: http://kaisal.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har en liten bikiniomröstning på min blogg, skulle vara kul om du ville kika in och lägga en röst! :)



Kram! :):)

2009-04-02 @ 21:36:18
URL: http://sanylee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har en liten bikiniomröstning på min blogg, skulle vara kul om du ville kika in och lägga en röst! :)



Kram! :):)

2009-04-02 @ 21:36:21
URL: http://sanylee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej, jag har en liten bikiniomröstning på min blogg, skulle vara kul om du ville kika in och lägga en röst! :)



Kram! :):)

2009-04-02 @ 21:36:22
URL: http://sanylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0