Hello

Hej
Skotervm här. Tänkte börja med att skriva om igår. Jo jag var då med Hanna. Sen skulle vi egentligen vara med Gustav och Tom men det var vi bara en stund. Sen va vi med Torben och Adam och några gamla klasskompisar ett tag. Dom hade med sig ett drös från Skellefteå :)
Resten av kvällen va vi uppe i backen och softade!

Åter till idag då. SkoterVM i backen :)
Det var packat med folk och jag och Hanna gick runt och fotade med varsin kamera! Det var maxxat.
Tävlingen gick bra! Emil vann inte men det gick ändå bra för honom.
Jag minns inte riktigt vad han som vann hette.
Men det var fett kul!
Nu sitter jag hos Hanna med en massa brudar.
Vi ska vara här ett tag sen ska vi dra ut!
Tänkte vara lite social med dom nu, så jag lägger ut lite mer bilder senare.
Ha de bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0