Fredag

Nu sitter jag här på Pidjays lektion. Vi har medieproduktion, sen har vi engelska och efter det slutar vi. Då är klockan typ tolv och då ska vi jag och Magda gå och äta ticka ma sala. Sen ska vi gå in till stan och möta upp Fanny och Alice.
Sen ska vi chilla på stan ett tag. Jag ska hämta Örjans kamera som jag ska låna i helgen för att ta lite schyssta bilder på skoterVM :) Sen tar vi bussen hem till Malå typ klockan fyra, så vi är framme efter sex.
Ikväll ska jag kanske va med Hanna om hon inte har andra planer för sig? Vi ska tagga inför imorron!
Annars taggar jag själv :)



Bara så att ni vet, bloggen är inte riktigt klar än. Det är lie småjusteringar kvar än.
Så det är därför till exempel kommentarerna inte syns och det.
Haka inte upp er på det. Det kommer!
Men om det är något ni stör er på eller vill att jag ska ändra, så säg det!!
Jag tål kritik!

Dagen tummen upp: Dansuppvisning, wiiiiiiie!
Dagens tumme ner: Huvudvärk typ.
Dagens låt: Chai - Watch yourself



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0