Words from Boden


Nu är jag framme i Boden. Kom hit för typ fyra timmar sedan, men jag och Hanna har ätit middag med Anita, sen sett film och lite sånt :)

Måste bara berätta om bussresan. Johanna åkte ju samma buss :) Den var givetvis full av P12or. Bratz va dom också! xD Men lyckligtvis hoppade dom av i Piteå, där även Johanna hoppade av. Jag antar att dom skulle vara med i Piteå summargames :) Sen körde bussen vidare mot Luleå, där jag sedan bytte buss till Boden. Jag skulle hoppa av vid Ica (i Sävast) och möta Hanna och Anita där, men inte såg jag något Ica och inte dom heller för den delen så när ja frågade busschauffören om vi hade kört förbi där sa han ja, förlåt, men det är bara några hundra meter att gå tillbaka :]
Så då irrade jag runt på storvägen som en yr höna. Kunde inte ha sett smart ut... Men jag är framme nu i alla fall. Det är huvudsaken!

Nu ska vi strax gå och lägga oss.
Jag är sjukt trött. Låg och halvsov i sängen efter filmen, men jag tvingade mig själv att uppdatera! Hanna som har varit på toan i typ 20 minuter är fortfarande där :) jokin'
HAHA

nu ska ja se om jag hittar nån tuff bild på hennes dator :) SEEES
Ja, varför inte?
stjärntecken

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0