Trött..

Nu är jag i Malå, kommer rocka eftersom att de är så himla mycke drag här!? nej...
tagga vet ja bodenalive om 2 veckor, sen stadsfesten och dansläger :D efter det blir det jobb 4 veckor...gaaah
Iallafall får jag se till att de händer nått här i sommar! :) för de här lovet ska bli bäst! :)

Men nu ska jag vila ut efter helgen... har varit med Kaisa en stund ikväll igen. Vi va ute och gick ett tag. såfta lite.. Sen har jag bara rita lite i illu :) ritade en randombild på en kille och en bild på Johanna :) (som jag för övrigt kommer sakna jävel!)
Här har ni bilden på henne iaf:



Gonatt

Kommentarer
Postat av: J

NU var det väl dags att komma tillbaka :D

jaoja! tack

2009-06-13 @ 15:33:55
URL: http:// johannaluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0