Söndag

Idag har de regna jävel så man ha inte vare tagg på nått.. For i alla fall upp till Ytterberg vid två och red min pålle :) Dyngsur när man kom tillbaka till stallet igen... jah!

Annars har jag inte gjort så mycke mer idag.. Men nu ikväll ha ja hängt stjärt me Hanna och Kaisa. Vi såg "I taket lyser stjärnorna" och "Spirit". Och asså ja måste nog säga att Spirit är den bästa film ja nånsin ha sett! Den är så jävla KUNG!

Och Kaisa som säger att ja inte kan se sorgsna filmer för ja är så jävla känslokall!? :S vem fan vare då som satt å skratta och skrek i stort sett hela filmen? Ja inte vare då jag och Hanna... Men vi älskar dig ändå Kaisa.. SKOJA


SÅ SJUKT JÄVLA BRA! OCH JAG ÄR SERIÖS.

Imorn börja alla homies jobba, så jag ska sitta hemma och hänga stjärt i två veckor framöver.......!

Eller nä okej, ja ska jobba imorn, bara för att dom behövde förstärkning på Ica, sen resten av den här veckan blire att syfta! :) typ hänga på stallet där Kaisa och Hanna jobba, sen nästa vecka dra ja till min käre kusin i Boden. Tagga de! Sen veckan efter äre stadsfesten och efter de dansläger! HELVETTE VA JA SKRIV!?!??!? OKEJ HEJDÅ

FRID

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0