Softa till det..

.. med fotbollsmatch i morse, sen for jag och red Furre ute i skogen :)
Hann inte göra så mycke mer än det innan ja kom på att ja va tvungen att ta bussen till Skellefteå :)

När ja kom hit hade Johanna dragit ihop en massa folk till henne som såg film, så när jag kom dit och knackade ville ingen öppna för dom trodde de va nån random :S Haha men dom släppte in mej efter ett tag! Softa till de me lite film och ja vet inte alltmest vilka som va där, typ jag, Johanna, Sö, Kinkan, Daniella, Frida, Sebbe, Robin, Emil och Viktor :) Kankse glömde nån men (A) haha

Efter ett tag for alla så då stannade jag och pratade med Johanna ett tag :) Hade så mycke att säga...

Nu har jag kommit hem. Ska sova nu! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0