Måndag

Idag ha ja jobba, dock inte sommarjobbat. Anette skulle bort och mamma ville inte så då fick jag rycka in :)Det gick inte fort framåt eftersom att de va få kunder i sinne..  Men de kom iaf in en liten kille som skulle köpa game card och när jag sa att de va slut såg jag paniken och sorgen i hans ögon! :] stackars barn... HAHA.
Ja vet hur det känns... moahahha

Slutade jobba sex, sen hörde jag med Kaisa och Hanna om vi skulle styra något men dom va så sjukt trötta för dom hade plocka skräp och skotta hö hela dagen på stallet xD hahahahahahha ja blev typ nojj :]

Istället for ja ut och sprang me ma'ma. Sen övningskörde jag till stugan och hem igen :) Efter de styrde jag, mamma, pappa och Fanny turnering i Ps2 - SSX Tricky. KUNG! 





Nu ska ja sova.
FRID
 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0