Hej

Tänkte skriva ett fett inlägg nu, men jag känner hellre för att gå och lägga mig. Vi har sovmorron så ja passar på att ta en lång natt nu då. Man vet aldrig vad som händer i helgen!...

Fast, nej jag orkar nog inte sova heller. Ska lira lite CS ett tag :]
+ att jag måste packa, fixa, duscha och en massa innan imorn.. shit.. måste kila nu! hejdå.

Måste bara få säga att Per Gösta, Pidjay, vår käre lärare var riktigt snäll idag. Fick fika och allt :) sluta tidigare fick vi också! Och Magda fick min dator att funka också.. Men de va lite för mycke barnotillåtet enligt henne.. Men nu är den back in buissnes! :D + till Magda! (L)
Smsade me Denne åxå :) haha, han kankse ska börja på Atorp så de blir kul :)
NU ska jag kila :) puss

Ps. Camade me Darin idag.

Kommentarer
Postat av: kaisa

ja cama å med hon, men när jag sa att hon var ful blev hon sad HEHE

2009-06-03 @ 21:26:57
URL: http://kaisal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0