Toppmongo

HAHAAH ja va ska man säga om kvällen? xD Jag, Hanna, Rebecca och Dennis stekte jävel! Helvete så kul vi hade, finns inte ord xD

De börja me att jag for till Hanna, sen kom Rebecca och efter ett tag även Dennis :) Vi gick ut på deras altan och spelade kort (samma som igår, att den som drar lägst kort ska göra nått) Sen drog Hanna lägst först och hon skulle gå till konsum utan skor, Rebecca och Dennis va tvungna att gå med en sko var xD Och jag skulle ha glasögona uppochner och leka gammal surtant vid kassan xD Men konsum va stängt, så vi vandrade vidare till Malå Kiosken xD HAHHAHA

Sen for vi hem och åt lite godis och spela mer kort! Nå fler folk tittade förbi en stund sen for dom igen. Då hittade vi på att vi skulle ut en vända till ;) HAHA så då åkte vi moppe till statiol. Jag fick idén att Hanna skulle betala med kort, och då alltså spelkort från kortleken. Helvette va vi garva! xD Jag lade undan godis till imorn HAHAHAH xD och Dennis backa upp oss med fett stilig dans bakom oss i kön xD Rebecca tror ja låg och garva jävel nånstans bakom nån hylla xD HAHAHAHAHA asså så här kul är fan olagligt att ha! :O Så här mycke ha ja inte skratta på aslänge :S ;) TACKTACKTACK!

Juste, vi har bildat klubb nu också! Toppmongo kallar vi oss, enligt Rebecca :] får väl se hur långt vi kommer gå!
ÄLSKAR ER!


Jag vet att mina tänder är som stjärnor... Gula och långt ifrån varandra :S

Brist på bilder :S måste fota, typ imorn!
Nu är det sängen som gäller och tagga morgondagen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0