Toppmongo styr upp kvällen!

Ikväll har vårat crew - Jag, Dennis, Rebecca och Hanna softa till de! Typ moppe, kort, dricka (jag är bäst på blanda sodastream!), klättra på tak och massa annat skoj! Kaisa va också me på nå vänster ;) HAHA kul kan man ha!

Ja, egentligen behöver jag inte skriva nått  eller lägga ut nå bilder om toppmongo här, eftersom att jag har skaffat oss en alldeles egen blogg. Men den är inte riktigt klar än.. Så jag lägger upp lite bilder från kvällen här ändå! :)

Enjoy:


Efterblivet av Dennis och Rebecca!


Dennis är seriös!


hohoohhsaiaiiaiohhaha


Jag steker upp som lärare!


SÖÖÖÖT eller vad?


Dennis är fett snygg!


Söta är vi! :]


Vi avslutade kvällen med en raggarrunda genom Malå, sen skjutsade Dennis hem mig!

OCH JA, VI ÄR SERIÖSA!
puss

Kommentarer
Postat av: emo

snyyyyyyyyyyyyyygg

2009-08-03 @ 14:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0