rita rita rita

Hahah och ja som skulle lägga mig tidigt idag :O här fastnade jag framför datorn ändå.
Men lite nytta har jag då gjort i alla fall.
Rita räknar jag som nytta :)

Dehär har jag ritat ikväll i alla fall:


Konturer


Färg


Ola


OKEJ, visst.. Så himla likt är de ju inte. Men fan, de duger tycker jag :) Dess utom så hade jag och min käre kusin KIM en tävling om vem som ritade snyggast och snabbast. En kvart hade vi på oss, fast han hade Ps och jag Illu :) Så med tanke på omständigheterna så vann jag :D
Just de!

NU NU NU ska jag sova :D puss



Kommentarer
Postat av: k

du är ett äkta kraftpaket

2009-07-01 @ 17:02:20
URL: http://kaisal.blogg.se/
Postat av: NevamiZ

SATAN va du ljug ! ;) he va ju annars ja som vann ! ;) lägg upp båda bilderna då å låt dina "kära" läsare avgöra! :)

2009-07-03 @ 05:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0