One day to go.


Tuktad efter idag också, riktigt jobbigt var de :) Kan inte fatta att de tar på så mycke och är så jobbigt att dansa :S HAHA. Men det var kul i alla fall. Fyra timmar kan verka som en evighet men idag gick det faktiskt fort måste jag säga :) Bara en dag kvar nu sen är de över :/ får dansa hemma men hur lätt är de med möbler överallt :S:O haha och ute går ju inte heller, de bara regnar hela tiden.. Vart tog sommarn vägen!? Får dra en step up 2 the streets xD HAHA

Nej men nu ikväll har jag städat och packat. Ska hem till Malå imorn. Min kära pappa ska köra hit och hämta mej så slipper jag åka buss. Han är snäll! <3

Jag har varit med Johanna också. Vi såg granfejden, helt CP... HAHHAHA. Nu ska jag nog gå och lägga mej.. La mej tidigt igår också men ja somnade inte förän halv fem för dom levde jävel här ovanför :O

Sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0