Helt sjuk helg!

Hello homies! Jag har en känsla av att detta kommer bli ett långt inlägg :S HAHAH lev mere!

HAHA asså denna helg var sjuk! BARA SJUK! Kan inte beskriva med ord hur kul den var.. Men jag tänkte försöka ändå, annars får ni kolla bilderna nedan också! :D HAHHAH

De börja med att jag och Hanna möttes upp efter jobbet och ringde massa folk som skulle följa med. Sen bar det iväg till Ludvigs udde! Åkte moppe dit med Adam och vi var först så de var bara att väntya in dom andra.

När dom andra hade kommit dit satte vi upp tälten, sen chilla vi bara på stranden tills alla andra hade kommit..

Ja ska försöka fatta mig kort nu... Vi grilla, chilla, softa, prata, bada, jävlades, myste(?) osvosv. Haha Niklas och Sebbe byggde en flotte och for till en stenhög ute i vattnet sen sjönk typ flotten och dom orkade inte simma tillbaka xD HAHAH men då anföll måsarna dom xD

JA de hände en massa, helt enkelt! SJUUUUKT. Ja somnade i alla fall till slut, men de va kallt i sinne! hade lovat Jonas att han skulle få sova i mitt tält, men fan hade bara med en kudde och ett täcke, så ja ni kan ju tänka er xD

AJA här kommer bilderna:


Det var jag och Hanna, min bästa vän, som styrde upp det här! :) BLEV AV!


Lina, Ronja, Fredde, Adam och Detnis (L)


Ronja har canon :S


JonasH


Snyggaste pojken evah! :)


Jonas och jag :)


HAHA FAIL xD Niklas och Sebbe på väg ut med tha flotte!


Bäst juh!


Linslus?


Jag dejtar min spegelbild.


Haha, Dennis ville låna kameran och vi skulle hitta på nått kul, dock skulle inte jag vara me på bilden, men det blev som det blev.


Dudes


Jag och Hanna ville va 14.


Fråga mig inte vad som hände här.. Men via ljuset blev mina läppar på nå vänster vita xD
HAHA snacka menat xD



Han va söt!


Nå fler folk komme förbi, typ min lillasyrras kompisar.. Kul.


Mys


Jag och Hanna kollade på solnedgången på stranden :)


(L)

TACK FÖR DET HÖRRNI!

For till Ytterberg och red Furre senare på dagen. Sen har jag även sett film :)


Trots allt, så är det hästen på bilden jag trivs med bäst (L)

Sov gott!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0