Dag 9

Snart ännu en dag avklarad och efter denna vecka är det bara två veckor kvar att jobba. TAGGA! :S ´hahah
När jag kommer hem ska jag äta tacos med släkten. Fanny fyller år så det blir väl att gratta henne också :) Sen får vi se vad som händer!

Gårdagen ska jag prata väldigt tyst om, och även Hanna xD HAHAHA vi for i alla fall ut med Freddes moppe till Luddes udde och hälsade på Elias, Tony och Robin som skulle sova där :) Låt oss säga att vi inte hade turen på våran sida när vi var på väg dit... HAHHA.. Okej........ Såg Matilda, filmen, senare på kvällen med Hanna och Hanna :) Det var väl allt!


Tänkte dela med mig lite av denna hunk:






JA DÖR

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

du se ju ba, han ä mkt snyggare i rakt hår ;D /SmL

2009-07-22 @ 22:52:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0