Dag 2

HejHej!
Hann inte skriva igår så jag gör de nu istället... Efter jobbet var jag med Kaisa och Hanna. Vi chilla hos mig. Typ en favorit i repris, då vi sminka oss jävligt fula HAHAHAH. Kaisa va emo, jag va fjortis och Hanna va normal, vilket hon inte är i vanliga fall men.. Tog i alla fall massa bilder också! Lägger ut dom när ja kommer hem ;) HAHA. Om ja våga (A)

Senare på kvällen såg vi Prison Break, sen for Kaisa hem så då for jag och Hanna ut och grilla en stund med Nicke, Ken, Sebbe och JonasH :D Dom softa jävel, typ lekte pockemon och starwars xD HAHHHA Sen for vi hem till Sebbe en stund och kolla på filmen då dom rappa osv. Sen sjöng vi Lejonkungenlåtar :)

Nu är jag på jobbet :) Det funkar!
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0