Dag 14

Nu känns de att de inte är länge kvar tills jag äntligen har slutat jobba, jag vet, jag tjatar på de varje dag, men ja bryr mig inte om ni tycker att de är jobbigt! JA tagga jävel tills pengarna rullar in på kontot!

+ att jag fyller år snart också så mamma bad mig att skriva en lista på de ja ville ha!
Några av dom sakerna ser ni här nedanför:


Feta!

 
Kan inte riktigt bestämma vilken av dom :]

Självklart är de massa annat som jag också vill ha men jag vill inte verka brat så ja lägger inte ut bilderna på allt ;) HAHAH!
Snart ska jag hem och äta, kanske träna, ringa Kaisa och sen får ja se vad vi hittar på!
Möjligen se Twilight med Fanny också :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0