Bildbomb!

Nu lämnar vi det förflutna bakom oss,
och skapar nya fina minnen av den lilla delen av sommaren som är kvar!

Nedanför kan ni kika på bilder från förra året! Jag kollade igenom hela min bilddagbok så ja, tiden går kan man ju säga xD HAHA fan inte snygg nånstans!

Här har ni bilderna:


Jag och Hanna över ängen på Robin och Baby!
De va tider de!


Hanna vs. epan! ;)


Hanna och jag under den tiden Robin stod på Malå Ridklubb.


Kaisa och jag förra sommarn. I know tricks (Unice från She's the man)


Jag och Rebecca, kan de va i sjuan kankse?


Hanna tolkar! Fan inte snygg asså!


Tacokväll hos Kaisa!


Sommarstugan 2008, fan va vi stekte och tillbringade all tid där!


Did I say hot? I ment not!


Typ idrott eller nått på skolan :) Hanna och jag chillar på bild!


MP Lovisa hette vårat team på innebandycupen! x)


Alla dessa fototimmar i studion på E4an :)


Släktträff och grillkväll i sommarstugan :)


Killen på bild jaga Hanna och jag med "läfftift" (häftstift)


Klassresan i nian. Då Ola va på sommarkrysset ;)
Dock så är det Rebecca som chillar på bild.


Jag och Hanna på spöknatt på stallet 2008 :) Detta var innan vi blev svarta i ansiktet.


Kaisa och jag ute på fototurne :)


Rebecca och jag när vi hade hyrt sporthallen! :)


Jag, Stephanie, Natali och Michelle på stallet :)


Johanna, jag, Sofia och Magda på skolan i Skellefteå :)


Jag chillar på bild då jag och Kaisa va ute 24/7. De va tider de!


Jag i typ sjuan eller åttan. Blek som en vampyr men jag älska håret!
Nu är de bara "döööööööö".


Samma sak där, länge sen, men fint hår ojah!
Ignorera texten. Har bytt namn!


Rebecca i nian? När vi hade temavecka, musikal och allt dedär ;)


Hanna Norén på väg till Malånäs (sommarstugan).
Där tillbringade vi mest tid den sommaren, med varandra!
Badade, solade och lyssnade på sommarpojkarna! ;)
Det var tider de!


Denna bild får avsluta detta inlägg :]
Jag, ute och leker snygg i skogen!

Har för övrigt massa bilder som säkerligen kommer ut förr eller senare! Men dessa får räcka för idag!
Puss

Kommentarer
Postat av: Stefan Grenholm

DETTA ÄR VÄRLDSKLASS!

2009-07-29 @ 15:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0