Uppdatering!

Lallallallalla.... Har inte skrivit på ett tag känns det som. Men har varit upptagen och trött. Igår var jag på skolan till fyra sen blev det stressa hem och äta och efter det direkt till E4an.

Skulle träffas fem och köra igenom dansen lite innan uppvisningen :) Det gick riktigt bra. Tjejerna (Jag, Josse, Johanna och Hanna) gjorde en kort koreografi på slutet där ingen annan dansade. För att fylla ut hela låten.
Var ute i sista minuten, men de va king!
Det gick riktigt jävla bra! Och kul va de! Vill dansadansadansa mer :)

Kommer lägga upp en film på dansen inom kort om allt går som det ska!
Ska försöka fixa imorn på skolan!

Idag hade vi matteprov
(satt uppe från halv 10 till halv 2 igår och pluggade, så jag är en aningen trött idag.. ) men det kändes gå bra i alla fall. Fast sist det kändes som det gick bra fick jag ju IG... Så vi få se!

Ikväll har jag bara chillat! Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0