Inte snygg !

Ikväll spenderar vi tid med grabbarna hos Viktor.. Alla gör sitt så jag och Hanna hade som lite att göra där i början, men sen skulle jag åka med Jim och Fredrik till Fårträsk och hämta nått.. Halvvägs där börja bilen guppa som fan och vi hade fått punka.... HÄRLIGA TIDER!
Det var nådigt kallt vill jag lova. Typ 30 minus åsså stod vi där och försökte byta däck men icket... Hade inte allt som behövdes för att kunna görare... (ha inte den blekaste om va alla verktyg heter)

Sen kom de ut två snälla människor som bodde typ där och skulle hjälpa oss men det gick inte heller... FAN VA MAN FRÖS DÅ ASSÅ! Hade typ stått ute i en timma i kallvere! Men sen gav vi upp så vi fick komma in och värma oss hos dom sen skjutsade dom hem oss till Viktor igen!
Snacka om FAIL! men de va typ kul nu i efterhand x)

Nu ska jag nog snart hem och sova..
Tagga inför morgondagen och ett nytt år!

Hoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0