Bildbomb

Här kommer massa bilder från typ nu och ett år bakåt:
(Mest till Hanna för att hon har trååååk på hennes skola i Lycksele och för att hon gillare)


Furir i somras! (L)


Snöhäst vi byggde i vintras.


Jag i somras.


Struts på konfalägret i våras/somras!


Jag, fotokurs!




Kaisa steker ägg, klockan tre på natten.


Broarna runt.


Mongos i somras <3


Jag och Hanna på Luddes udde!


Jag och Rebecca i somras!


På skolan i somras!


Målargrabbar på E4an som ville bli fotade x)
haha


Mina naglar


Vilade efter att ha spelat bränboll i somras!


My girls!


Det här får bli sista bilden!
HANNA TAGGA I VINTER!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag längtar efter skoter så innihelvete!!!!!!!!!!!

2009-12-05 @ 00:55:49
URL: http://pansarhanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0