Tidsfördriv


Lagligt fager! (datumet)

DIG:
1. Hur lång är du? 175 töp
2. Vad vill du bli när du bli stor? fotograf och delfintränare
3. Vad pluggar du? Media
4. Har du långt hår? nääh
5. Vilken hårfärg har du? mörkbrunt right now
6. Sminkar du dig? oftast
7. Använder du läppsyl? utan överlever jag inte
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu?  blandat
9. Har du kysst någon idag? näh

FAMILJEN:
1. Bor dina föräldrar ihop? ja
2. Vem är bäst, mamma eller pappa? lika bra juh
3. Hur många syskon har du? 3
4. Vad är det senaste du sa till din pappa? hejdå
5. Vilken mat lagade din pappa senast? ingen aning faktist
6. Hur många ställen har du bott på?  2
7. Vem i din familj stör du dig mest på? frida när hon har sina dåliga dagar.. eller fanny när hon är uppkäftig.
8. Vilken familjemedlem är snällast? mamma typ. eller pappa. 
9. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? töp förra veckan?

KOMPISAR:
1. När var du senast med nån kompis? Jag och Kaisa chilla igår

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Hanna T
3. Har du kysst nån kompis? yao
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? ja
5. Vem har du varit kompis med längst? Hanna T
6. Vem känner dig bäst? jah själv
7. Längsta tid du varit osams med en kompis? typ några månader
8. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde de? näe bryr mig inte, bara ja ha snygga kläder så ;)
9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? njää

KLÄDER:
1. Vad har du på dig idag? Eftersom jag jobbar -  en röd tröja med texten ICA på och ett par jeans
2. Har du bytt om idag? Jao
3. Favorittröja? Karl Kani
4. Sexigaste klädesplagget på andra könet? stora jeans tror ja, om man passar i det. Annars är Ola ganska fin!
5. Har du gett bort kläder nån gång? yaa
7. Har du handlat kläder genom internet? Jaa
8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? Nej ovärt
9. Fulaste plagget andra könet kan ha? mycket xD
10. Vad använder du för skor? massa olika. skor är bra!

VÅGAR DU:
1. Skrika åt dina föräldrar? ja
2. Klä dig annorlunda? ja
3. Vara dig själv? ja
4. Visa dig i bikini/badbyxor? Ja
5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja
6. Pierca dig? ja
7. Ge dig på utmaningar? ja
8. Ha sex på offentlig plats?  kanske de
9. Vara omogen?  JAAAAAAAAAAAAA
10. Äta små kryp? ja

SKOLAN:
1. Vad heter din skola? Anderstorpskolan
2. Vad heter din favoritlärare? PG juh :]
3. Vad är ditt favoritämne? inget
4. Snyggaste läraren på skolan? finns ingen snygg
5. Fulaste läraren på skolan? vet inte va han heter, men han är inte liten iaf :O
6. Tråkigaste ämnet? alla
7. Har du skolkat mycket senaste året? näh
8. Hur tar du dig till skolan? rullar

Någon:
Som förstår dig: jag
Som du saknar: Hanna
Som du längtar efter: Furir <3
Som du hatar: många

Vem:
Kramade dig senast: Fredrik
Pussade dig senast: Vet ej
Var hos dig senast: Kaisa
Var du hemma hos senast: Hanna
Ringde dig senast: Pappa
Ringde du senast: Mamma

Jag:
Är singel: ja
Saknar någon just nu: Ja
Är rädd för att bli övergiven: Nej finns inte en chans
Svär ofta: ja
Sjunger i duschen: tror faktiskt att det aldrig har hänt..
Är en morgonpigg person: nej men jag har varit
Skulle kunna ha pyjamas på mig i skolan: varför?
Är kär i kärleken:  Nej
Skrattar åt mina egna skämt: Mina skämt är dom enda rätta!
Vill ha barn: hatar barn! nä skoja, två kankse. men inte NU!

Har du:
Piercingar: aa
Syskon:  3
Pojk/flickvän: nä..
Jobb: jo, är på jobbet nu :]
För många vänner: typ. hinner inte va me alla :(
Rymt hemifrån: många gånger x)
Färgat håret: jajaja
Bra självförtroende: Ja
Sagt "jag älskar dig" till någon: Ja
Varit kär: Yes  
Gjort något olagligt: ja
Somnat i skolan: ja
Brutit ett ben: ja
Tappat bort mig i min hemstad: tro mig, det går inte i Malå
Sett en fallande stjärna och önskat: ja
Varit otrogen: aldrig!
Gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja
Smugit ut utan lov:
Ljugit om var jag är för mina föräldrar:
En hemlighet som ingen vet: many
Varit på en blind date: nej
Sovit en hel dag: nästan
Somnat gråtandes: nej

Brukar du:
Titta dig själv i spegeln: händer aldrig!
Ha ångest: ja
Drömma mardrömmar: nej, ta i trä!
Klä dig i svart: ja men jag föredrar färger!
Hata folk: nä men störa mig på folk
Lita på folk: Njaa..

Sista personen som:
Sov i din säng: Jag
Fick dig att gråta: minns inte
Du delade en dricka med: dela dricka? värt
Skrek på dig: emm..
Du fick sms från: Fredrik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0