Driven av tiden

BRUKAR DU: Ja
Titta på dig själv i spegeln: försöker undvika den hemska synen, nej ja bara skojar, ibland, ja
Gnälla: näh
Skrika: Jeah
Sova: = de enda rätta, så ja..
Ha ångest: Jaaa!
Skada dig själv med flit: skada dig själv ja, med flit nej.
Ta mediciner du inte borde ta: ja tar alla piller jag hittar vetu
Vilja dö: Lifes to short
Drömma mardrömmar: nej
Drömma sexdrömmar: nej
Ta droger: nej eller jamena JAAA! HELA TIDEN!
Försöka vara annorlunda: Hellst
Klä dig i svart: Nej jag är färgglad. Eller de händer ju ibland men..
Gå till kyrkan: varje söndag
Gå i skolan: ja älska skolan
Röka: gräs ja
Ha sex: Jo alltid töp
Ljuga: Ja
Hata folk: Ja
Lita på folk: nej typ inte

VEM :
Saknar du:
många
Vill du döda: em.. typ kankse, få se nu... vet inte faktiskt..
Rörde dig sist: nån kund som skulle ge mej pengar
Vill du slå: alla
Kysste dig sist: jonas
Vill du kittla: ingen
Ska du gifta dig med: svårt val
Kramade du sist : pappa
Vill du prata med: Johanna Luoto
Skrek du på sist: oh gosh inte vet jag..
Ringde du senast: mamma
Vill du vara som: Dendär Lovisa är rätt så cool
Sårade dig sist: minns inte
Vill du bli galet full med: sånt ska man inte hålla på med
Gjorde dig riktigt glad senast: alltid glad!
Fick du sms från senast: Stefan
Ringde dig senast: fredrik
Är vackrast på jorden: Tom för nått år sedan :)

HAR DU :
För många vänner:
typ
Förföljelsemani: nej?
Färgat ditt hår svart: emo
Tvångstankar: nej, men ludde räknar varje reflexpinne från Byske till Skellefteå x) han är fan psykiskt störd..
Någon annan psykisk sjukdom: herpes
Någon fysisk sjukdom: ADHD
Någon skada: tappad som liten..
Färgat håret: jo
Brutit några ben: nej en arm.
Några piercings: 6
Egen dator: japp
Bra självförtroende: bäst självförtroende
Växt något det här året? omkretsen har ökat tror jag.
Köpt kondomer: nej använder icakassar
Tagit nakenbilder: jo och sen lagt ut på nätet så alla kan se dom juh :D
Sagt jag älskar dig till någon idag: näh
Bjudit ut någon?: Palla
Varit kär: javars
Dumpat någon: ja
Stulit någonting: ja
Lämnat landet: ja
Rymt hemifrån: varje dag
Tuttat eld på nått: ja, eldade jacks keps ute på en ö gjorde dom också! sen letade han efter den på skolan, stackarn..
Gjort något olagligt: Ja

HUR :
Går du:
bra eller nått. viftar mer med höger hand och knäcker till vänster fotled, men annars!
Svarar du i telefonen: hallå..
Fördriver du tiden: HHAHAHHAHAH emm.. :] svarar på nå cpfrågor..hihhi kanske... :]
Mycket pengar har du: typ 2 kronor på kortet, behöver ja säga mer?
Tjänar du pengar: säljer mig på gatan
Ofta bäddar du sängen: ca: nevah
Ofta diskar du: jag försöker äta så ofta jaf kan bara för att få diska bort de sen :D
Ofta städar du: mamma städar mitt rum
Många stör du dig på: nästan alla
Ofta träffar du din familj: varje helg och lite till

TROR DU :
Att du kommer bli något:
Jag VET att jag kommer bli något!
På gud: är kristen, men nej.
På rymdvarelser: Två ord räcker: Kenny Starfighter
Att folk tycker om dig: No care!
På ett liv efter detta: Ja ska bli katt och förbruka 9 liv på ett år
Att fiskar kan tänka: Ja
Att du kommer leva länge: Nej

VÄLJ :
Katt eller hund:
KattHund?
Vit eller svart: alla färger utom dom
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: Vatten
Sex eller kyssar: kussar
Telefon eller internet: The internets!
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: film
Leva eller dö: leva
Kött eller inte: kött
Eminem eller Britney Spears: britney spears 4evah
Vinter eller sommar: Låt oss säga sommar + snowboard och skoter
Kaffe eller läsk: Coca Cola eller mitt bubbel :D
Pannkakor eller plättar: Plättar
DVD eller VHS: dvd

ÖVRIGT:
Plats:
Sängen
Fickorna: tomma
Vad händer ikväll: allt som inte hände igår
Vad åt du senast: buwlls
Roligt förra veckan: jo chilla me Kevin Borg på en pub i Luleå
Favoritläsk: Coca Cola
Favoritjuice: tropisk
Sämsta grannen: han som grävde av kabeln, vet inte än vem det var x)
Frisyren nu: Boll på huvudet
Hur mår du nu: bra, tackar som frågar
Vilken låt lyssnade du senast på: Skys the limit med min söta :)
Vad vill du ha för hårfärg: rosa
Idrottar du: varje dag
Tycker du om att ligga och sola: nej, men jag gör de..
Vad har du på dig nu: kläder
Hur långt hår har du: inte långt alls
Är du nöjd med det: nej inte alls
Har du en bra klass: halva ja
Vad ligger på ditt skrivbord nu: en sexi karl
Hur ofta städar du: inte ofta
Vad ska du göra i helgen: chilla
Är du romantisk: nej
Kär just nu: neje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0