Tiis

Huh. Har fixat mongobloggen ett bra tag nu, går framåt i sakta fart. Men bilden cpar sig så jag låter den vara! :)  Hanna eller nån annan som är lagligt smart för att veta hur man gör får fixa den sen. Här har ni den alltså: http://toppmongo.blogg.se/

Så såg den ut, typ.



Ikväll ska jag och Kaisa fota, om det blir av vill säga! Ska ladda ner PS också. Det känns nödvändigt :) Rebecca skulle höra av sig också. Och så vill jag träna. Kankse fara ut och springa, eller gym. + att jag ska hinna se OC för jag hann inte det igår, så det känns nödvändigt! :) Och jag vill inte lägga mig alltför sent :S så jag har mycke att göra och ont om tid!Som man bäddar osv... Haha!




Haha va bara tvungen! :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0