Sista dagen..

.. inte riktigt, men nästan. Jobbar för Anette (som är utomlands) på måndag eftersom att inte mamma jobbar måndagar. Men det är ju bara en dag så det känns som lugnt nu!

Efter jobbet, slutar klockan ett, ska jag hem och lägga mig på studsmattan och sola! Har typ varit fint väder hela veckan och så har jag inte fått vara ute nått :S ajaj..
Sen får vi se vad som händer... Lanet är över nu, så killarna är hemma, Hanna kommer hem imorn, Dennis också tror ja.  Kaisa är fortfarande förgiftad :( (MAXMAT) och Rebecca vet jag inte. Skulle va med henne igår, men hon missade bussen :S Haha fail sötnos! Resten av familjen är på Nolia i Umeå.. Så jag får väl chilla själv! :) De är likest! Har ju massa avsnitt av OC kvar så de är ingen fara! :)

Hör av er:
0706764174


ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0