Igår

Hann aldrig skriva något mer igår, eftersom att datorn sluta funka då nån granne grävde av en kabel... Sen åkte jag till stugan med pappa halv 10. Vi gjorde halsband sen badade jag också :) Ingen annan ville :S

Klockan 23 igår stängdes strömmen av i hela Malå kommun? Om jag har rätt.. I Malånäs i alla fall, där vi har stugan. Och där killarna var och lanade x) HAHA så himla kul! Skadeglädje! Dom kunde alltså inte spela förän klockan två eller tre på natten x)

Kom nyss in en tant såg att jag hade fixa naglarna igen.
(Hon har kommenterat dom förut) Sen sa hon att jag borde börja ta kunder och fixa deras naglar x) Sött!

Såg OC igår också!
Det är så satans bra!
I alla fall första säsongen!

Ikväll ska vi äta grillat! Sen ska jag hitta på något kul med Rebecca :)


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0