Hanna speaking

Hejhej bloggen, hanna is here.. Jag hittade nyss ett läppglans från HM som jag bara va tvuuuuungen att testa. Läpparna blev så sjuuukt mjuka asså, thihihi ;)
Lovisa är just nu uppe och lägger en kabel och jag sitter här nere och ska just byta låt till we came with broken teeth - sit there and rot. Lyssna på den, den e riktigt bra att lyssna på då regnet öser ner och man är arg. Inte för att jag är arg nu men ändå, den passar in så bra just nu. hhaha..
Snart ska jag till stockholm och jag fick veta att jag faktiskt HAR pengar... Det kom som en chock men för att inte slösa onödigt med pengar så bad jag mor att omhänderta det..
Ciaaao ;) hihi pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0