Foto

Ikväll har jag varit ute och fotat med Kaisa :)
Det blev ett antal bilder, i alla fall, mer än förra gången! ;) Fick inte riktigt till ljuset, men Kaisa fixar! :)
Hon skulle redigera nå bilder som ja skulle skicka, eftersom att jag bara har paint i nuläget o_O

Senare for vi på statiol och köpte chips och dipp, träffade Wickan och Linn, sen har vi sett OC och jag har fixa och trixa me lite naglar :) Skojsigt! :)




Lite diskret och även i färg :) Snyggt!

Nu ska jag strax gå och lägga mig! Kaisa hinner inte redigera, men jag lägger ut någon bild ändå, så får ni se dom redigerade imorn :) Sov gott!  


Loi


Kaisa


stek


Loi

Puss

Kommentarer
Postat av: kaisa den allsmäktiga

varför ser jag helt efterbliven ut på varje bild?!

2009-08-05 @ 00:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0